Bon dia!

Avui m'he llevat amb la il·lusió d'una nova experiència. Ahir, al Tarambana de Cardedeu, vam fer una xerrada amb l'Ingrid parlant de l'escriptura com a eina per a sobreviure als procesos de transició, de gestió de les emocions en moments com els que vivim actualment a nivell polític.

Va ser molt bonic poder refelxionar-hi amb les persones que hi van assistir.
L'Íngrid parlava de l'escriptura expressiva; aquella que és per a nosaltres mateixos/es, i que
ens permet expressar allò que sentim, amb total llibertat.
I jo parlava més de l'escriptura de ficció, literària; que em permet canviar la realitat, posar-hi distància, però també resulta expressiva, terapèutica.
En la meva intervenció vaig llegir un fragment del conte que he escrit, en virtut del moment de transició política actual.

El podreu llegir en aquest link.
Gràcies a les persones que vau venir ahir a la xerrada. Agraïm la vostra assistència, atenció i les vostres reflexions. 


https://drive.google.com/file/d/1DLC729qBTcBoVdEa2JD0wjtxUziI9nZ2/view?usp=sharing

Comentaris

Entrades populars